اصول گنج یابی در جنگل

اصول گنج یابی در جنگل

اصول گنج یابی در جنگل چیست ؟ سوال بسیاری از دوستان که در شمال کشور به کاوش میپردازند است. معمولا در جنگل دفینه را مکانی مخفی میکردند که دارای درخت خاص باشد و یا یک چشمه نامدار در آنجا باشد. البته در برخی موارد دیده شده است که در مکانی که دارای حرافات است و از گذشته داستان های در مورد مکان گفته شده است دفن میکردند.

یکی از نکاتی که باید در مورد کاوش در جنگل ها دقت کنید در بیشتر جنگل های کشور به خصوص شمال کشور رطوبت بالاست و رشد خزه بالا میباشد. در نتیجه روی بسیاری از نماد ها پوشیده میشود و قابل شناسایی نیستند. همچنین برخی از سنگها که به عنوان نماد استفاده شده اند بر اثر رطوبت شکسته و یا از بین رفته اند که کار را برای جستجو مشکل میکند.

همچنین به علت ریزش برگ درختان و افزایش و جابجایی خاک گاها برخی نشانه ها و نماد ها در زیر خاک قرار گرفته و از دید خارج شده اند.

اصول گنج یابی در جنگل

تفسیر آثار در جنگل و اصول گنج یابی در جنگل

  • زمانی که شما در جنگل به کاوش میپردازید و با یک نماد برخورد میکنید دو حالت پیش میاد. اول اینکه شما نماد را تفسیر کرده و با توجه مفهوم نماد به دنبال دفینه میروید. اما در حالت دوم ممکن است شما نمادی را پیدا کنید و به دفینه نرسید دلیل این امر استفاده از نماد ها برای مسیر یابی در جنگل بوده است. زیرا با توجه به ازدحام درختان برای جلوگیری از گم شدن در جنگل از نماد ها استفاده میکردند تا مسیر را اشتباه نروند.
  • حتما دقت کنید در جنگل هایی که چشمه و یا رودخانه وجود ندارد و یا آب نیست دفینه وجود ندارد.
  • اگر در بخشی از جنگل خاک ترد و یا زمین رانشی بود قطعا گنجی وجود ندارد.
  • در مکان هایی که درختان به صورت فشرده کنار هم رشد کرده اند نیز دفینه پیدا نمیشود.
  • یکی از موارد ی که در زمان گنج یابی در جنگل با دقت کنید، وجود سنگ های بزرگ با اشکال هندسی مختلف از جمله مربع بسیار مهم هستند که باید حتما به انها دقت نمایید.
  • معمولا در جنگل های شمال که رطوبت بالا است پلمپ و یا غاری که پلمپ شده باشد پیدا نمیشود. البته وجود غار در جنگل امری طبیعی است.
  • اصولا در جنگل گنج در کنار رودخانه ها و یا انتهای دره ها یا در بالای کوه ها قرار دارند.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

 

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

09303580080  – 09383008538

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *