نشانه بت خانواده در گنج یابی

نشانه بت خانواده در گنج یابی

نشانه بت خانواده در گنج یابی در واقع یک سوگند و قسم است که بین اعضای یک گروه خورده میشود. این علامت شبیه به صلیب نیز میباشد، با این تفاوت که بر خلاف صلیب که یکی از 4 ساق بزرگتر است در بت خانواده هر 4 ساق با هم مساوی هستند. البته در برخی موارد یکی از ساق ها کمی بزرگتر است.

در برخی موارد نیز از این نماد برای یک مزار خانوادگی استفاده میکردندو البته نه هر خانواده ای بلکه یک خانواده اصلی، اشرافی، مهم !!!

دفینه بت خانوادگی کجاست؟

نظریه اول شما باید زیر سنگی که بت خانوادگی روی آن حک شده را جستجو کنید در اکثر مواقع دفینه در زیر سنگ فرار دارد.

نظریه دوم اگر یکی از ساق ها از سایر ساق ها متفاوت باشد باید در جهت ساق اقدام به جستجو نمایید و معمولا با یک سنگ غیر طبیعی مواجه میشود که باید زیر سنگ را به جستجو بپردازید.

نشانه بت خانواده در گنج یابی

مفهوم نشانه بت خانواده در دفینه یابی

در اطراف نشانه مزار هایی حفر شده است که در تخته سنگ ها یا در زمین های اطراف ممکن است و باید به دقت جستجو شوند. ارتفاعات، فرورفتگی ها و پشته های سنگ و سنگریزه به خوبی باید جستجو شوند. ممکن است اشیاء شخصی متعلق به افراد ثروت مند یافت شود.

همچنین شیشه اشک (یک کوزه گران قیمت که پر اشک می کردند) و یا قندیل (شمع) نیز ممکن است یافت شود حفره گرد زیر صلیب، نشان دهنده این ست که هدف، قبر نبوده ، هدف مخفی کردن گنج بوده است، اگر از نوک هایشان دو تا بسته و یکی باز باشد جهت حرکت، و نقطه ها نیز نشان دهنده مخفی شدن گنج به صورت ۴ تکه را نشان می دهد. از ۱۰ متر دورتر نیست، از ۲ متر عمیق تر نیست. با ابزارهای گنج یابی به راحتی تثبیت شده و همه آن ها در می آیند.

فلزیاب مناسب برای یافت دفینه نشانه بت خانواده در گنج یابی ؟

نشانه بت خانواده در گنج یابی : با توجه به عمق کم دفینه در این نماد که نهایتا در دو متری است، شما میتوانید با یک فلزیاب پالسی به کاوش بپردازید. در اصل شما برای عمق های کمتر از دو تا سه متر میتوانید با فلزیاب های پالسی نقطه زن کار کنید. برای آشنایی با فلزیاب نقطه زن پالسی فلزیاب غرب با شماره 09303580080 تماس بگیرد.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

 

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب 

09303580080  – 09383008538

همچنین لینک های زیر را ملاحظه نمایید:

خرید فلزیاب ، خرید گنج یاب ، تعمیر فلزیاب  ،

خرید و فروش فلزیاب تصویری ، خرید و فروش فلزیاب 

همچنین از طریق راه های زیر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناس خرید و فروش فلزیاب تلگرام

 

اینستاگرام فلزیاب غرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *