خرید فلزیاب خارجی و اورجینال

خرید فلزیاب خارجی و اورجینال

در مقاله قصد داریم تا در مورد فلزیاب خارجی و همچنین مزایا و معایب خرید فلزیاب خارجی و اورجینال صحبت کنیم. اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه فلزیاب اورجینال را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

خرید فلزیاب خارجی

نکات مهم خرید فلزیاب خارجی

اگر شما هم قصد خرید فلزیاب خارجی و فلزیاب اورجینال را دارید حتما از برند های معتبر موجود در بازار خرید نمایید. به عنوان مثال شرکت هایی مانند: کبری امریکا، ماینلب استرالیا، دیپ مکس آلمان، گرت امریکا، او کا ام آلمان، نوکتا ترکیه، ایکس پی فرانسه و… از معروفترین برند های موجود در بازار هستند. شما میتوانید از محصولات برند های معتبر استفاده نمایید.

هر دستگاه فلزیابی را به عنوان فلزیاب خارجی قبول نکنید حتما نام فلزیاب را در اینترنت سرچ کنید، تمامی برندهای های خارجی دارای سایت هستند که محصولات خود را در سایت معرفی کرده اند.

حتما دستگاه را از نظر سلامت و کارایی تست کنید، و آموزش های لازم را از فروشنده دریافت کنید. همیشه در داخل پک بسته بندی این فلزیاب های خارجی دفترچه راهنما وجود دارد.

حتما دقت نمایید در زمان خرید تمامی وسایل همراه فلزیاب داخل پک بسته بندی باشد. مثلا تعداد لوپ، پیچ و مهره اضافی، باتری و دیگر وسایل را چک کنید. هر شرکت در داخل سایت وسایل بسته بندی داخل پک محصول خود را توضیح داده است.

مزایا خرید فلزیاب خارجی

یکی از مهمترین مزایای خرید فلزیاب خارجی مطمئن بودن از متریال استفاده شده در دستگاه است.

در صورت خرید از برند معتبر از کار کرد دستگاه خود مطمئن هستید.

کیفیت بالا در ساخت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا.

سرعت بالا در زمان کاوش و تفکیک به صورت عددی.

 

معایب خرید فلزیاب خارجی

یکی از مهمترین معایب فلزیاب های خارجی عدم گارانتی و پشتیبانی در کشور ما است.

در صورت خرابی و گم شدن قطعات شما دیگر نمیتوانید قطعه مورد نظر را جایگزین کنید.

به علت کار با سیستم VLF عمق این فلزیاب ها  پایین است.

قیمت بالا این فلزیاب خارجی نیز یکی دیگر از معایب این فلزیاب ها میباشد.

 

شما اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب خارجی و یا تولیدات داخلی را دارید بهتر است قبل از خرید ابتدا با کارشناسان مجرب تماس گرفته و نظرات آنها را جویا شوید. بهتر است ابتدا شرایط زمین و شرایط کار را به کارشناسان توضیح دهید و سپس متناسب با آن اقدام به خرید نمایید.

کارشناسان ما در شرکت فلزیاب غرب آماده ارائه خدمات در زمینه خرید و فروش انواع سیستم های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب به شما مشتریان هستند. شما میتوانید با شماره 09303580080 تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده نمایید.

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

 

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب و طلایاب

09303580080  – 09383008538

میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام فلزیاب غرب

لینک های مرتبط:

خرید فلزیاب 

خرید و فروش فلزیاب

خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب نقطه زن پالسی

خرید ردیاب و شعاع زن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *