خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب حرفه ای

اگر شما هم از جستجو گران حرفه ایی گنج هستید باید به دنبال خرید فلزیاب حرفه ای باشید. تمامی افراد با تجربه در زمینه گنج یابی و باستان شناسی تایید میکنند برای موفقیت هر چه بیشتر در زمینه گنج یابی باید از فلزیاب های حرفه ایی استفاده کرد. ما در این مقاله قصد داریم تا نکات مهم در مورد خرید فلزیاب حرفه ای و همچنین معرفی چند مدل از فلزیاب های حرفه ایی بپردازیم.

نکات مهم خرید فلزیاب حرفه ای

برای خرید یک فلزیاب حرفه ایی باید به نکات مهمی توجه کنید. ابتدا باید نوع فلزیاب مورد نظر را انتخاب نمایید. این امر مستلزم شناخت شما از زمین مورد کاوش میباشد. به عنوان مثال وقتی شما به دنبال کاوش در یک قبرستان هستید باید از فلزیاب نقطه زن بوقی استفاده نمایید و یا اگر در حال کاوش در عمق بالاتر از 5 متر هستید بهتر است از فلزیاب اسکنر تصویری استفاده نمایید.

در زمان خرید گول قیمت دستگاه فلزیاب را نخورید. حتما به عملکرد و ویژگی های فلزیاب توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در زمان خرید فلزیاب حرفه ای به برند و خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده توجه کنید. نحوه کار دقیق فلزیاب را آموزش ببینید تا بتوانید بهترنی کارایی را ار فلزیاب داشته باشید.

خرید فلزیاب حرفه ای

معرفی برخی از فلزیاب های حرفه ای

اگر شما به دنبال خرید فلزیاب حرفه ای آن هم از نوع فلزیاب تصویری هستید، میتوانید به سراغ محصولات شرکت okm آلمان بروید.  اما خرید این محصول برای شما هزینه زیادی دارد. ما در اینجا به شما یک محصول فوق العاده را معرفی میکنیم. فلزیاب تصویری توربو 20000 یک انتخاب برای افراد حرفه ایی میباشد.

اسکنر توربو 20000 دارای دو سنسور میباشد: 1- سوپر سنسور برای اسکن و 2- لایو اسکن برای اسکن گرفتن به صورت زنده. با استفاده از این فلزیاب قادر خواهید بود تا عمق 20 متر را مورد کاوش قرار دهید.

از جمله ویژگی های این فلزیاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص انواع حفره، اتاقک، تونل و فضای خالی زیر زمین
  • تفکیک انواع فلزات بی ارزش از با ارزش
  • عمق کاوش تا 20 متر
  • مشخص کردن عمق نهایی هدف
  • مشخص کردن ابعاد هدف
  • اسکن به صورت زنده
  • دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش

ممکن است شما به دنبال خرید فلزیاب حرفه ای از نوع فلزیاب های نقطه زن بوقی باشید. در این صورت برای مصولات شرکت ماینلب مانند: GPZ7000 و یا از لورنز Z1 یا Z2 استفاده نمایید. حتی میتوانید به سراغ محصولات شرکت گرت امریکا و نوکتا ترکیه نیز بروید.

ما در این بخش یه معرفی یکی از محصولات شرکت فلزیاب غرب به نام فلزیاب نقطه زن نوا پلاس میپردازیم. سیستم کاوش این فلزیاب بر اساس پالسی میباشد.

از جمله ویژگی های فلزیاب نوا پلاس میتوان به مورارد زیر اشاره کرد:

  • عمق کاوش تا 4 متر
  • دارای 4 دیسک برای کاوش
  • ثبات و پایداری فوق العاده
  • دارای تفکیک فلزات به صورت عددی
  • ضد آب
  • دارای یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خرید فلزیاب حرفه ای دارید و یا حتی اگر مبتدی هستید و نمیدانید چه نوع فلزیابی را انتخاب کنید. شما میتوانید با شماره تلفن 09303580080 و 09383008538 تماس بگیرید و از نظرات کارشناسان ما استفاده نمایید.

 

 

خدمات پس از فروش شرکت فلزیاب غرب :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از آن خرید می کنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

 

شماره تلفن جهت مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب و طلایاب

09303580080  – 09383008538

میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام فلزیاب غرب

لینک های مرتبط:

خرید فلزیاب 

خرید و فروش فلزیاب

خرید فلزیاب تصویری

خرید فلزیاب نقطه زن پالسی

خرید ردیاب و شعاع زن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *